Advarsel Cookies brukes på dette området for å gi den beste brukeropplevelsen. Hvis du fortsetter, antar vi at du samtykker i å motta cookies fra dette nettstedet. OK

Retur og angrerett

Ubrukte varer kan returneres innen 14 dager. De forutsettes returnert i sin helhet i originalemballasjen, og ikke vise spor av å være brukt. Returkostnadene bæres av kjøper. Kjøper bærer risikoen for at pakken kommer frem ved retur, og anbefales å sende pakken med sporing. Vi ber om at dere sender oss en mail om når pakken er sendt, og sporingsnummer om mulig. Angrerettsskjema sendes til kunden via email og det ferdigutfylte skjemaet sendes sammen med varen tilbake til oss. Kunden må selv dekke returkostnaden og returvarer skal ikke sendes i postoppkrav. Utfyllende informasjon finnes på angrerettskjemaet. Last evt. ned angrerettskjema. Mer info om angrerett.


Reklamasjon, mangler og feil

Dersom kunden oppdager mangler eller feil med forsendelsen, må dette opplyses raskest mulig slik vi får rettet opp. Ta kontakt på info@caspeland.no og oppgi ordrenummer og hva som mangler eller er feil og vi vil gi informasjon om hva som gjøres videre. Om vi har gjort noe feil, rettes det selvsagt opp uten ekstra kostnad for kunden.


Retningslinjer for retur og bytte

1. Alle varer må pakkes forsvarlig for transport, Caspeland tar inget ansvar for skade på varer eller forsvunnede pakker sendt i retur.



2. Skriv ut og fyll i angrerettskjema


3. Legg ved angrerettskjema og send pakken/e til følgende adresse:


Caspelan Anna Skjønberg

Lutvannsveien 42

0676 Oslo

Norge


4. Etter du har sendt pakken/e, send oss en bekreftelse på dette med sporingsnummer til info@caspeland.no