Advarsel Cookies brukes på dette området for å gi den beste brukeropplevelsen. Hvis du fortsetter, antar vi at du samtykker i å motta cookies fra dette nettstedet. OK

Frakt og levering

Frakt

Små produkter som puslespill kan vi sende som brevpost i postkassen uten sporing (A-prioritet). Store eller lange produkter sender vi som servicepakke med sporing som må hentes på nærmeste postkontor eller post i butikk. Vennligst vær oppmerksom på at Caspeland ikke erstatter varer som forsvinner i postgang ved valg av brevpost.

Du kan også hente varen selv, da slipper du å betale frakt. Varene kan hentes mellom kl. 8-16 fra vårt lager (Strømberg Distribusjon, Garver Ytteborgs vei 83, 0977 Oslo) eller etter kl. 16 fra Lutvannsveien 42, 0676 Oslo. Hentetidspunkt avtales på e-post info@caspeland.no

Det er enkelt å se hva frakten koster. Vi har fast pris på frakt uansett hvor i landet du bor.

Fraktprisene på Caspeland.no er:

59,- kr Brev levert med Posten i postkasse (uten sporing)
79,- kr Servicepakke levert med Posten på nærmeste postkontor eller post i butikk

Du betaler aldri mer enn det totale beløpet som vises i kassen.

* For store ordre med total vekt over 25kg eller som må leveres på en pall, gjelder Frakt sats 3 (299NOK).


Leveringstid

Vi forsøker å ekspedere ordre i løpet av 1-2 virkedager etter at bestillingen er mottatt, normalt vil bestillinger mottatt innen 13:00 bli sendt samme dag. Vårt lager oppdateres automatisk ved kjøp slik at det ikke skal være mulig å bestille utsolgte varer eller større antall enn det er tilgjengelig. Om det allikevel skjer en feil, vil det gis beskjed via epost der man kan enten kansellere ordren, bytte til en annen vare eller la den stå som restordre (leveringstid må påregnes). Postgang kommer i tillegg til vår ekspederingstid og avhengig av hvor du bor, og hvilken dag du bestiller, tar det altså fra 2-7 dager innen du får varene. Hvis varene blir sendt som Postens servicepakke, vil sporingslinken sendes på e-post sammen med bestillingsbekreftelse. Ved ferier og høytider samt perioder med ekstra stor pågang kan leveringstiden være noe lenger. Om dette er tilfelle, vil det opplyses om via epost.


Transportskade

Transportskader kan desverre inntreffe, ved henting av pakker bør man alltid sjekke om pakkens ytteremballasje har synlige skader. Er dette tilfelle bør dette påpekes, og posten skal da gjøre en anmerkning om dette før signering av mottatt vare.

Hvis du skulle være så uheldig at selve varen er skadet, ber vi deg umiddelbart ta bilder på dette og send deretter disse på en mail til oss på info@caspeland.no slik at vi kan finne en løsning.


Reklamasjon, mangler og feil

Dersom kunden oppdager mangler eller feil med forsendelsen, må dette opplyses raskest mulig slik vi får rettet opp. Ta kontakt på info@caspeland.no og oppgi ordrenummer og hva som mangler eller er feil og vi vil gi informasjon om hva som gjøres videre. Om vi har gjort noe feil, rettes det selvsagt opp uten ekstra kostnad for kunden.


Uavhentede pakker

Dersom du bestiller varer, og pakken blir liggende uavhentet på utleveringssted ditt, slik at den returneres til Caspeland, må vi belaste deg med et gebyr på kr 300,- kr. Beløpet dekker frakt- og ekspedisjonsgebyr som Posten fakturerer Caspeland.